Max-Amount app

Een veelgebruikte strategie is het geven van eenmalig bruikbare kortingscodes. Hierdoor creëer je schaarste binnen je winkel, waardoor de klant eerder een aankoop zal doen. Als je namelijk een goede kortingscode maar één keer kan gebruiken ga je als consument zijnde goed onderzoeken hoe je de desbetreffende kortingscode het beste benutten kan.

Wanneer je een kortingscode hebt die je meerdere keren kan gebruiken is de druk er niet bij de klant om nu direct een grotere aankoop te doen. Dat kan in hun ogen dan nog wel even wachten.

Wat is de Max-Amount koppeling?
Met de Max-Amount koppeling krijg je de mogelijkheid om de klant een kortingscode aan te bieden die eenmalig bruikbaar is. Dit is dus goed bruikbaar om een gevoel van urgentie bij de klant te creëren, waardoor de klant vervolgens eerder zal overstappen tot het doen van een aankoop. 

Voor iemand die zich aanmeldt voor een nieuwsbrief kan dit bijvoorbeeld erg handig zijn. Bedrijven zoals Zalando maken dan ook veel gebruik van deze tactiek.

Waarom de Max-amount koppeling?
- Eenmalige kortingscodes aanmaken
- Grotere bestelbedragen & verhoging van conversie
- Inspelen op actie gerelateerde momenten zoals kerst, Black Friday, etc.

Benieuwd? Neem hieronder contact met ons op en bespreek met ons de mogelijkheden!

Voordelen Max-Amount

Eenmalige kortingcodes maken
Grotere bestelbedragen
Verhoging van conversie
Inspelen op actie gerelateerde periodes

Hoe werkt het?

1 U vult hiernaast uw gegevens in om de Max-Amount aan te vragen
2 Een webconsultant neemt contact met u op om het voorstel te bespreken
3 De Max-Amount wordt aan uw website toegevoegd

Hulp of advies nodig?

Direct contact opnemen

Aanvraag formulier

Bedrijfsnaam
Opmerking

Krijg updates over onze nieuwste ontwikkelingen