Binnen een markt die momenteel gedomineerd wordt door last click attributie is Tradetracker ontstaan om daar een eind aan te maken. Bij tradetracker krijg je de mogelijkheid om de touchpoints binnen aankoopproces van de klant te attribueren. Dit kan door de meerdere modules op elke gewenste manier gedaan worden. Hierdoor krijg je dus meer inzicht over waar je conversies nou daadwerkelijk door tot stand komen
Waarom Tradetracker?
Kom erachter waar de waardevolle momenten zitten binnen het aankoopproces. En krijg inzicht in de touchpoints die door jouw klanten doorlopen wordt. Tradetracker biedt de volgende functionaliteiten:
- Overzichtelijke rapportage tools
- Inzicht in de daadwerkelijke attribution
- Mogelijkheid om custom attributie modellen aan te maken om op basis van je eigen formule touchpoints binnen het aankoopproces te attribueren
- Verrijk je model met CPM, CPC en exceptions
- Duidelijke interface
Waarom de Zilver Tradetracker koppeling?
Wanneer je gebruik maakt of wilt maken van Tradetracker heb je de Zilver Tradetracker module nodig. Door de directe koppeling kan je de data binnen analytics zuiver bijhouden en daarnaast ook de commissieberekening bij tradetracker.
Benieuwd? Neem eenvoudig hieronder contact met ons op!