Tradetracker app

Binnen een markt die momenteel gedomineerd wordt door last click attributie is Tradetracker ontstaan om daar een eind aan te maken. Bij tradetracker krijg je de mogelijkheid om de touchpoints binnen aankoopproces van de klant te attribueren. Dit kan door de meerdere modules op elke gewenste manier gedaan worden. Hierdoor krijg je dus meer inzicht over waar je conversies nou daadwerkelijk door tot stand komen

Waarom Tradetracker?
Kom erachter waar de waardevolle momenten zitten binnen het aankoopproces. En krijg inzicht in de touchpoints die door jouw klanten doorlopen wordt. Tradetracker biedt de volgende functionaliteiten:

  • Overzichtelijke rapportage tools
  • Inzicht in de daadwerkelijke attribution
  • Mogelijkheid om custom attributie modellen aan te maken om op basis van je eigen formule touchpoints binnen het aankoopproces te attribueren
  • Verrijk je model met CPM, CPC en exceptions
  • Duidelijke interface

Waarom de Zilver Tradetracker koppeling? 
Wanneer je gebruik maakt of wilt maken van Tradetracker heb je de Zilver Tradetracker module nodig. Door de directe koppeling kan je de data binnen analytics zuiver bijhouden en daarnaast ook de commissieberekening bij tradetracker.

Benieuwd? Neem eenvoudig hieronder contact met ons op!

Voordelen Tradetracker

Overzichtelijke rapportage tools
Inzicht in de daadwerkelijke attribution
Custom attributie modellen
Duidelijke interface

Hoe werkt het?

1 U vult hiernaast uw gegevens in om de Tradetracker aan te vragen
2 Een webconsultant neemt contact met u op om het voorstel te bespreken
3 De Tradetracker wordt aan uw website toegevoegd

Hulp of advies nodig?

Direct contact opnemen

Aanvraag formulier

Bedrijfsnaam
Opmerking

Krijg updates over onze nieuwste ontwikkelingen